Vianočné darčeky

10.12.2018

Každý rok pred Vianocami každý z nás rieši len to ake darčeky kúpime naším blízkym. Pritom vieme že toto obdobie o darčekoch nie je, a ak chceme naších blízkych niečim potešiť vôbec to nemusia byť obrovské drahé dary, práve naopak najviac urobia radosť maličkosti, ktoré im venujeme zo srdca. Ak potrebujete nejaké typy alebo inšpirácie tu sú :) 

Tento rok som sa aj ja rozhodla kúpiť malé darčeky pre veľkú radosť, jednym z nich sú aj tieto krásne vianočné ponožky ktoré som objednala zo stranky https://2ponozky.sk na ktorej nájdete nekonečne veľa druhov ponožiek, majú ich tiež v rôznych baleniach. V tomto balíčku, ktorý som objednala ja su dva páry vianočnych ponožiek ale tiež tam nájdete aj klasické balenia po jednom páre a dokonca si možete dať ponožky darčekovo zabaliť aj s odkazom pre oslávenca. Okrem klasických bavlnených ponožiek ponúkajú aj ponožky vyrábané z vlny spokojných oviec a angorských kôz, z bambusu, z organickej bavlny, konope i recyklovaných materiálov. Všetci ich dodávatelia sú držiteľmi certifikátov GOTS a Oeko-Tex. Takže kúpou tohto darčeka môžete niekoho potešiť a navyše ním neublížite našej planéte.

Ďalším darčekom sú náramky, ktoré som objednala od firmy "Jane náramky". Túto firmu som našla na instagrame a tam som sa s nimi dohodla aj o dizajne náramkov a tiež o ich doručení. Myslím že toto je jeden z najlepších darčekov, kedže si náramky možte navrhnút podľa svojích predstáv. Budú originálne, osobné, nič s nimi nepokazíte a určite potešia. Tiež si ich môžte objednať v krásnej krabičke. Pokiaľ by ste mali záujem určite im napíšte na ich instagram, ktory nájdete tu

Yves Rocher má každy rok krásne vianočné balenia kozmetiky, tento rok nie je vynimkou. Vo vianočných baleniach nájdete produkty na tvár aj telo v dvoch vôňach, červené jablko a zlatý čaj. Ja som zvolila toto pekné vianočné balenie v ktorom sa nachádzajú 4 produkty: krém na ruky, sprchový gél, telové mlieko, balzam na pery. Všetky produkty sú s vôňou zlatého čaju a majú menší objem ako samostatné balenia týchto produktov. 

Posledný darček je táto ručne vyrobená sviečka s úžasnou vôňou čokolády a  škorice. 

Dúfam že sa vám moje typy na darčeky páčili, pokiaľ máte nejaké otázky napíšte mi na môj mail-worldneedsgirls@gmail.com alebo na instagram worldneedsgirls.



 


Najnovšie články na našom blogu

Prečítajte si, čo je nové
 

Praha

24.01.2019

Veľmi rada cestujem a navštívila som mnoho miest ale Praha ma vie očariť najviac a to v každom ročnom období. Toto mesto má obrovské čaro a veľmi príjemnú atmosféru. Prahu mam veľmi rada a obľúbila som si tu niekoľko miest, ktoré by som vam teraz chcela predstaviť. Samozrejme ak sa vyberiete do Prahy po prvýkrát určite sa musíte...

Každý rok pred Vianocami každý z nás rieši len to ake darčeky kúpime naším blízkym. Pritom vieme že toto obdobie o darčekoch nie je, a ak chceme naších blízkych niečim potešiť vôbec to nemusia byť obrovské drahé dary, práve naopak najviac urobia radosť maličkosti, ktoré im venujeme zo srdca. Ak potrebujete nejaké typy alebo inšpirácie tu sú :)

BlíŽi sa obdobie zimy počas ktorého našu pleť vystavujeme chladnému počasiu, snehu a mrazom... Cez toto obdobie je moja pleť ovela suhšia a preto jej starostlivosť nemoŽem zanedbávať. Pred niekolkymi mesiacmi som preto začala pouzívať kozmetiku od značky ,,Havlíková prírodní apoteka".

© 2018 World Needs Girls. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky